söndag 1 mars 2009

Melodifestivalen denna veckan..

.. var väl ganska ok.
Jag förstod rätt så tidigt att Agnes skulle gå vidare. Trodde nog Sara Dawn skulle gå direkt till globen, inte för att jag tyckte att hon var bäst men jag trodde att folk skulle välja henne.
Kul dock att hon Malena gick vidare istället..
Tycker det är kul när det blir lite skrällar och inte så inplanerat vem som går vidare.
Tyvärr tycker jag att hela upplägget just nu på Melodifestivalen är så välplanerat vem som skall vinna varje deltävling att det knappt är kul att titta.. då är det ju kul när svenska folket skräller lite och väljer annorlunda.
Tillbaka med 1 tävling istället för 4 dock.. Eller möjligen 2.. Men när det nu blir 4-5 st innan det är finalen som då blir program 6 så hinner det bli lite trist.. Men nog f-n sitter jag ju och ser det ändå..
Annars så har vi det bara bra. Igår så åkte vi madrass i Långed med Linda. Sedan en tur hem till Linda och Henrik för lite nybakad tekaka och så kikade vi runt på deras senaste projekt. De har fått det så himla fint i "vita"rummet..
Per sålde dessutom 1 av bilarna igår till någon från Hedemora.
Idag så funderar vi på en långprommis.. men vädret är inte såå kul. Nåja, finns ju inga dåliga väder bara dåliga kläder..

Ha det gott
Kram

1 kommentar:

Madde sa...

Hejsan svejsan i snöyran!

Har det kommit något nytt än? Är så köpsugen vet du!

Hoppas att allt är bra med er.

Kramar Madde