onsdag 11 mars 2009

Ulla Bella sekreterare...

....känner jag mig som just nu.. inte lika korkad men sittandes i telefon.
Inte alltid lätt att vara fru till ett kommunalråd.
Ikväll hade han inget möte så han och snuttis passade på att åka till hans föräldrar. (själv har jag arbetat med min webshop)
Under 5 minuter ringde 5 personer och sökte honom...
Jag svarade..lade på..svarade...lade på.. (ja jag pratade ju med den som ringde också.. inte bara lade på)..
Puh.. och jag som trodde det skulle bli lugnt här hemma så jag fick fixa lite.. nåja nu verkar det vara mer stilla i luren.. Jag skall väl egentligen inte klaga.. finns ju faktiskt personen som sedan skall prata med alla också.. dvs Per..
Har satt in massor med fina blommor i webshoppen.. Ni kanske vill ha ett smakprov..

Annars intet nytt under solen.. Jo det jäkla avloppet verkar krångla igen.. Inte f.n skall väl ett avlopp som är totalrensat med slammaskin krångla efter 3500:- och bara 2 månader senare..
Nä blir det riktigt tätt igen så måste det ju nästan ligga ute i kommunens ledningar.. De blåste ju ur våra 25 meter ut och det är utanför våran gård och därmed i kommunens rör..
Nåja.. får väl se vad det blir.. Skall gå ner med slangen och spola ur lite mer så hoppas jag det snart är bättre..
Har hittat ett hus jag skulle kunna tänka mig.. tyvärr kostar det lite mer än vad jag hade tänkt men man kan ju få titta... HÄR är det.. Hoppas den länken nu funkar bara.. :-) Se inte så mycket på utsidan utan mest på insidan..
Ha en bra dag..
Känner mig lite trött och sliten så en kommentar skulle pigga upp :-) Hi Hi

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grannens hus är fortfarande till salu. Tänk på alla fördelar.

Kram/gaggan

Anonym sa...

Riktigt fint hus du Viktoria! Tråkigt med krånglande avlopp... alltid ska det vara något.
Ses på söndag :)
Kram Malla

Kristina sa...

ghaaa vilket hus!Ingår det städhjälp?Hur ofta måste man dammsuga för att få ha så där blanka golv?!!!
Men härligt iaf-gillar öppna planlösningar!
Kram!
Ps.tack för pratstunden sist♥

Anonym sa...

vad fina blommorna där var!
kanske någon dag om plånboken blir för tung ;)

Anonym sa...

Visst var det för dig dom flaggade idag ;o) Grattis.. och vilka fina blommor.. nu måste jag nog gå och titta lite närmre på dem.