lördag 14 mars 2009

Tyvärr är jag inte riktigt bäst..

märkte dagen efter att det bara var avloppet som är felfritt. Toaletten är inte felfri än.. Men jag har en idé.. Så jag skall pröva den.
Nog med toasnack..
LAPPTÄCKET: Har nu sytt fast alla hjärtan och skall "bara" nu sy ihop baksida med framsida och täcket mellan såklart.. Sedan är det lite "broderande" kvar och så dagbädden såklart.. Har tyvärr inte sett några pengar på mitt konto från någon av mina rika släktingar än så jag får väl köpa den själv :-)

Övriga familjen ligger och sover och jag tar mig lite tid för mig själv. Per har blivit rejält förkyld så han blir väl mer eller mindre sängliggandes i helgen. Snuttis skuttar säkert runt och har det gott helgen också.. nu vaknar hon hör jag .. "Blöja blöja" säger hon.. Tur att pappan är där :-)

Skall motionera med pellets idag. In med 2 pallar skall det.. Per får stå i dörren och stapla så bär jag och går fram och tillbaka.. Tycker det blir en bra dagsmotion.

Ang det där med Gi och allt vad det heter så har jag en liten svacka.. Står kvar på det jag gått ner men det tickar inte vidare om vi säger så.. Skall ta tag i det till veckan igen.. Man vill ju vara extra snygg när man kommer på klassträff.. Åtminstone -15kg snyggare.. ;-)

Ja ja.. nu är väl min "egen" tid slut för tillfället.

Kramis
Viktoria

Inga kommentarer: