onsdag 4 mars 2009

Lite uppdatering kanske kan smaka.. :-)

Igår så var det dags för jobb och Dagis som vanligt. Det gick bra att lämna och i princip inget gråt förutom ett barn som E tyckte var lite för nära, då blev hon lite ledsen men sedan gick hon iväg med J och var nöjd.
På jobbet var det ganska lugnt. Löste ett matteproblem som skulle lösas till kvällens mattekväll.

"När Hans hade druckit upp 2 femtedelar av sitt saftglas och Marie 3 sjundedelar så hade de lika mycket kvar"

Vem fick mest saft först?

Knäck den om du kan....

Fick varor till min butik.. Måste bara berätta om världens bästa DHL chaffis.
Hade en lapp på dörren när jag kom hem att de var här med ett paket men ingen var hemma..
Typiskt tänkte jag och minisurade lite..
Då kommer Per hem några timmar senare med paketet.. Då hade DHL killen ringt till Per och sagt att han hade ett paket men det var lite blött för att lämna. Så frågade han om Per var på Kommunkontoret och att han kunde komma dit med det... Så jag fick mitt paket..
Vilken service, eller hur :-)??

På Lördag tar jag och snuttis och Linda och styr kosan mot GBG och scrapmässa. Vi tar nog en liten shoppingtur utöver det med.
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, riktigt bra service, sånt uppskattas alltid! Jag ska spana i webshoppen vad som kommer, tror jag ska beställa av dig snart. De nya hänglarstämplarna bör ju dimpa ner i bredlådan på nåt tag och då kände jag att jag skulle vilja ha lite annat nytt också så man kan pyssla fina kort :)

Ha det fint!
Kramar från Linnea

PS. Orkar inte börja fundera på mattetalet, aldrig varit min starka sida...