måndag 16 mars 2009

2 Sjuklingar och 1 frisk..

Det är ju såklart jag som är frisk.. tja kanske inte i huvét :-)
Per är jätteförkyld och superhostig. Snutteplutt har feber och hostar lite på morgonen..Är inte så snorig men som sagt febrig.
Jag är ändå ledig i dag så vi behöver inte VAB´a.
Per är hemma imorgon också så då får han ha Snuttis hemma med sig. Jag jobbar.
Får se sedan hur det blir på onsdag. Är Snuttis febrig imorgon me så är det självklart att hon är hemma hela veckan. Per är ju ledig fredagar.
Får se om han är fortsatt sjuk onsd eller om jag isåfall får VAB´a.
Nåja.. Det ordnar sig nog.. är ju kanske inte det roligaste att skriva i ett inlägg :-)

Var ju som sagt på film igårkväll.. 27 dresses.
Jag tyckte den var jättemysig. En typisk tjejfilm, romantisk komedi. Inget man inte har sett liknande förr men absolut väl värd att spana in..

Pysseldag var det hela dagen igår me.. Vi var runt 8 st tjejer som träffades denna gången.
Det var skoj som vanligt.
Nästa gång blir den 26 APRIL.. kom du me vet jag :-)
Nä nu skall jag ta tag i dagen.. Blir väl inte såå mycket men tömma en diskmaskin och fylla den.. Sy lite på lapptäcket och så skall jag ta en långprommis helt själv.. Det är inte ofta jag går utan vagn så det blir stavar på händerna..
Ha en bra dag
Kram
och DU.. glöm inte kommentaren :-)

Inga kommentarer: