söndag 15 mars 2009

Spännande festival

har nog aldrig varit med om en festival där det har varit så utspritt bland poängen.. Oftast är det alltid 1 eller 2 som får alla 10:or och 12:or men nu fick nästan alla någon..
Kanske för att det inte fanns någon "superstjärna" med som det brukar.. Tycker det är bra.
Gillade låten som vann och tror den kan ha en chans eftersom den liksom blir totalt internationell med operan och allt.. Men vad vet jag..
Trodde att Måns skulle vinna.. och jäk.ar vad besviken han blev när han fick så "låga" röster från folket.. gäller att hålla god min liksom.. Man har inte vunnit förrän man har vunnit.. Det gäller att inte ta ut segern i förskott..
Nåja. Idag är det pysseldag hela dagen och så funderar jag på att gå på filmfestivalen på en film som heter 27 dresses..
Ja vi har faktiskt en filmfestival här i bengtsfors.. Ja i Bengtsfors kommun + på någon bio i Färgelanda kommun.
I år har jag ju inte direkt tid att springa på film varje dag.. Antingen måste ju jag eller Per vara hemma med Elsa.. Och idag gör jag ett undantag att gå på bio själv.. gillar inte att sitta där som om jag var mest ensam i hela världen.. Skulle heller aldrig kunna gå på en restaurang helt själv.. Inget fel i det men det är inget för mig.
Ha det bra,.
En kommentar förlänger livet.. både för dig och mig ;-)

2 kommentarer:

Madde sa...

Tack för en trevlig pysseldag! Hoppas att filmen är bra.

Kramar Madde

Johanna sa...

Och jag har försökt ringa dig... Vill du inte prata med mig? :)

Kramar