tisdag 24 mars 2009

Veronika.. är du en helare.. :-)

Ja en sådan som helar de som är sjuka för alla dina inlägg måste ha hjälpt.. Jag är frisk och kry förutom att jag vaknar så jäsikens tidigt nuförtiden men det måste ju ha att göra med att jag närmar mig hög ålder på fredag .. 35år.. Men det är bara att bita ihop och vara glad för varje år man fyller..
35 skrämmer mig inte.. Siffran 40 däremot... Men det är ju 5 år tills dess och än så länge är jag ju faktiskt närmare 30 än 40 :-)

Har laddat upp med bullar, chocolate chip cookies, wienerbröd, havreflarn, butterbulla + att det skall bli cupcakes.. Allt såklart hembakt.. Ev stödköper jag lite kakor.. Så känner du mig åtminstone lite så är du välkommen på fredag för lite fika..
Man kan få kaffe, thé eller typ saft, vatten, juice till detta.. :-)

Idag blir det jobb och Dagis. Elsa har redan valt tröja.. det blir Mimmitröjan som skall på idag.
Skall bli kul att se om hon lika lätt trippar in på dagisgården eller om en vecka hemma har gjort att hon inte riktigt vill.. Hoppas på det första trippandet :-)

Ha en bra dag..

host host.. är nog inte riktigt frisk än.. Mer kommentarer :-) Hi Hi

ps. Veronika.. Det är nu packat massor med dekorationer :-)

5 kommentarer:

Madde sa...

Jobbar du på fredagen eller är du hemma? Tänkte att jag skulle ge en kommentar så kanske du förblir frisk ;)

Anonym sa...

Här har du en pigg 41-åring som tyckte det var värre att fylla 30 än 40 :)

Johanna sa...

Låter inte som att du direkt behöver stödköpa några kakor...
Kramar

Anonym sa...

Härligt! Det fungerade! :-)
Det ska bli så kul på lördag!

Vi ses då!

Hade du/jag bott närmare, så hade jag nog tittat in på fredag och sällat mig till skaran som går under följande mening: "Så känner du mig åtminstone lite så är du välkommen på fredag för lite fika."

Anonym sa...

Grattis i förskott! Hoppas du får en bra födelsedag! Ditt fika verkar inte så dumt men jag mår inte illa jag heller där jag bor på Stiftsgården i Skellefteå. I kväll fick vi en helt fantastisk GI middag! Kram Ingegerd