torsdag 26 mars 2009

Städa städa varje torsdag..

..gör jag inte ... men idag har jag storstökat i köket. Flyttat om och dammtorkat.. T.o.m ovanför kylskåpet där jag inte tror jag har varit på typ 200 år eller så.. men nu är det rent.
Måste köpa ny vaskmopp så vi kan få rent på golvet också.. Den vi har hade jag i källaren när det var avloppsbesvär och det känns ju inte så jättefräsht direkt..
De är ju inte så expensiva så det är lugnt.
Nä Nu skall vi snart dra till jobb och dagis.
Ha det gott
Kram
Viktoria

ps. tack för alla fina kommentarer..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman och GRATTIS fast det nu är kvällen före.Det finns breda fina moppar så köksgolvet är gjort på ett kick och så måste du ju ändå ha en kvast tills du ska till Blåkulla.Puss från mamsen

Johanna sa...

GRATTIS på din födelseda!
Kramar

Anonym sa...

Ett stort grattis på födelsedagen!
Hoppas att din dag blir lyckad=)

Kramisar Sandra