söndag 29 mars 2009

Hej Hopp

I fredags var det 35 års kalas här hemma hos oss.. Massor med godfika och trevligt sällskap.
I lördags var det pysselträff i Karlstad (en bit utanför) för mig och Madde G.
Vi hade jättekul och supertrevligt som vanligt.. massor med trevliga tjejer och bra "handel".
Idag har jag räknat varor så att jag kan fixa med hemsidan. Är inte klart på något sätt.. men det närmar sig.
Snuttis har varit ute med sin pappa och byggt snögubbe. Sedan "råkades" jag och snuttis sova middag.. Ja snuttis skulle ju sova men jag "råkades" somna jag me.. Och det var välbehövligt för jag somnade supersnabbt och sov nog säkert i 2 timmar..
Nu har vi ätit lite middag och så tar vi det lugnt. Snuttis leker med en väska, en filt, en kudde och så dockorna.. Jag skall spana in Lindex på nätet och kanske beställa ngt fint :-)
Ha det gott
KRamis

1 kommentar:

Madde sa...

Hejsan svejsan! Tänk om man kunde ha sovit i två timmar, har suttit på en sten hård bänk i 5 timmar! Men det gick bra för sonen, de fick spela final men förlorade dock denna. De var supernöjda!
Ville bara tacka för en supertrevlig dag i går, bilder är på g in i bloggen =)