fredag 27 februari 2009

Lön=Shopping..eller??

Visst är det lite så att när man får lön bränner ´pengarna i fickorna.. Jag tycker det... eller åtminstone idag. Köpte Elsa sina första "Barbie"dockor i form av Törnrosa, Snövit, Askungen och Ariel.. Det är inte "äkta" barbie men de var jättefina. Kostade bara 49:- st så jag slog till med alla 4. Det var små armband till med charms som hänger och slänger.. Men dessa är inte för Elsa förrän hon blir möjligen något år till. Dockorna har hon lekt med hela kvällen, de har sovit under täcket, åkt Bobbycar och dansat till Let´s Dance. Tänkte först att hon var för liten men när jag nu sett hur hon lekt med dem så tycker jag inte det längre. Hon kramade och pussade på dem när jag tog dem ur förpackningarna.
Hiskeligt vad de sitter fast i sina kartonger.. man får riktigt bända och vrida,vända och klippa för att få lös dem. Sedan hittade jag denna grodan för bara 124:- som jag bara älskade och tänkte att lilla snuttan också skulle gilla men den dissade hon på en gång.. Så då sa vi att den är mammas :-) Hi Hi.. Hon vill nog snart leka med den me..



Sedan har vi ju då bilden från när Snuttepluttan åt sin Semla i veckan. Det var verkligen med huvudet före.. Sedan tog hon av locket och åt upp själva grädden och sedan blev det inte mycket mer med den semlan.
Nä nu skall vi hoppa till kojs.. Tja kanske kikar på ngt bra på TV innan vi somnar..
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken jättesöt groda :) Hur ska semlan få plats i min mun ser Elsa ut att tänka. Trevlig helg"