onsdag 18 februari 2009

Några grader kallt och snö..

..har det varit idag.
Jag lämnade Snuttis på Dagis vid 10.30 och åkte sedan till jobbet.
Det har varit en ganska lugn dag på jobbet med ganska lite barn. Hälften av barngruppen har antingen varit sjuka eller lediga idag.
Vi har precis ätit middag och tar det nu bara lite lugnt. Snuttis leker med sin "musikaliska" bil och tittar samtidigt på Pingu.
Per är inte hemma än.. Gissar att han kommer efter kvällens möte.
Att han inte blir ihjältråkad av alla möten.. men han tycks ju tycka det är roligt.
Jag ville bara låta er veta att vi inte tror det är måndag fortfarande :-)
Uppdatera behöver man ju göra emellanåt.
Ha det gottigt
Kram

1 kommentar:

Johanna sa...

Nää, jag började precis undra vilken dag det var ... Jag skulle nog tröttna på alla tråkiga möten om jag var kommunalråd. Och allt byråkratspråk, som ingen i alla fall verkar fatta.
Kolla FB, du har blivit taggad! Hi hi hi.
Kramar