lördag 7 februari 2009

Klassträff

den 4:e Juli i Storön med 1:an till 9:an klassen. Hoppas vi får tag i alla och att de flesta dyker upp.
Vore skoj om det blev ALLA som kom.
Blir väl säkert lite svinn men hoppas inte för många Bangar.
I morse steg jag och snuttis upp , åt frukost och tog en promenad och pulktur.
Elsa åkte pulka och jag prommade såklart. Hittade en lagom stor backe så vi åkte en 4-5 gånger nedför den tillsammans. Hon tyckte det var skoj.
Får ta en tur en annan dag me.. Kanske när pappan i huset är hemma.
I morgon har jag pysselträff hela dagen så kanske pappan och Elsan går iväg själva.
Just nu sover snuttan och jag har chattat lite med några av de som skall fixa med träffen.
Borde fixa iordning inför imorgon men det hinner jag. Tänkte åka och ställa iordning ikväll. Det är ju inte så långt direkt :-)typ 150 meter för er som inte vet.
Nåja. Nu är det dags att fixa lite.
Kram till er alla

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad roligt med klassträff! :)

Kristina sa...

Ha det riktigt KUL på pyssel-träffen!!!!
Kram k.

Madde sa...

Hejsan!
Hoppas att ni hade det kul på pysseldagen. Själv jobbade som du vet...men jag pysslade lite ;)

När vi hade klassträff så anlitade vi ett företag som hette just Klassträff(tror jag) de skötte allt. De letade fram alla och skickade ut kuvert m.m.

Nej, nu ska jag försöka att sova lite, kanske blir det mer än mina fem timmar =).

Sov gott!