måndag 9 februari 2009

Söndagspysselträff

Brukar jag fixa ihop nästan varje månad. Igår var det det dags för den första för året. Vi var runt 11 st och det var en supertrevlig dag. Hade kameran framför mig hela dagen och kom på att jag kanske skulle ta bilder när vi bara var 3 kvar. Så ni får se de två Layouterna jag gjorde. Nu har Elsa åtminstone några sidor i sitt album. Har gjort ett gäng sidor förr också så det är inte bara dessa två helsidor.
Arbetar mycket med färger i hennes album. Jag vill att det skall vara ett glatt album som skall vara kul för henne att titta i lite senare när hon blivit lite större.
Idag har vi annars varit lediga jag och lillsnuttan. Hon har börjat bli jättesnorig igen. Är inte såå hängig men som sagt snorig. "Tojka" säger hon.. då vill hon torka sig under näsan. Inget rinnande snor här inte.
Imorgon är det förmodligen dags för dagis och jobb igen. Här nedanför ser ni det jag gorde igår.. Kommentarer gillar vi:-)
Kram




3 kommentarer:

Spooky sa...

Yeah LO:s me like.. och din bild på skapandet ser så trivsam ut :)
Önskar att jag kunde komma på Bengescrap någon gång. Tejpbiten ramlade ju av för ett tag sedan men jag hoppas att jag ändå är välkommen ..för den hängde i bra länge ;o) *kram*

Johanna sa...

Så fint! Kramar

Lenalandis sa...

Vilka fina LO´s gillar att du har använt många bilder. Det verkar vara inne med endast en bild nu för tiden och då lär det ta tid innan man scrappat alla bilder. Jag gillar när det är flera bilder som berättar något. Kunde ju tyvärr inte komma i helgen var i Storfors på fotbollscup. Men hoppas komma nästa gång.