torsdag 30 oktober 2008

Halloooooo

Nu är det Halloweendags..
Jag har laddat plastpumpan med godis ifall det råkas komma några spöken hit.
Linda och Henrik kommer hit imorgon på middag men jag lovade att de inte skulle behöva klä ut sig..

Idag har vi varit ut på prommis med Maria och Signe. Det var faktiskt rätt så kallt ute så Elsa fick ha på sig sin overall. Själv hade jag kallingar och mössa. Hör inte till vanligheten att jag har mössa men har man fixat sig en tovad lila en så får man ju använda den.

Resten av helgen blir proppad med saker. Både Julmarknad (hoppas jag), vinterdäck på och div annat.
Hoppas få se ett eller annat litet spöke under helgen.. Ev åker vårat lillspöke ut och spöööökar lite .. Kanske ut i urskogen där vissa som vi känner bor :-)

Kramis
Viktoria

1 kommentar:

Anonym sa...

KLart att små söta och läskiga spöken är välkomna! Har ni tur prickar ni hönsslakten, så det blir riktigt halloween!- Med riktigt blod å allt...
I morgon blir det julmarknad och älgjakt det är det som är fastställt.
-Får man bjuda på något?!!