onsdag 1 oktober 2008

Bilder från norr..

Tog inte så många bilder upptäckte jag när jag kollade igenom kameran.. Men några skall ni få se..

Vagnen som pappa och mamma köpte så det finns en hemma hos dom också.. Lite konstig vinkel bara.. men ni förstår.. Riktigt fin.. den e bättre begagnad och kostade bara 400:- Bästa är att det är fullt liggläge..

Elsas favvosysselsättning.. Gugga.. dvs Gunga.

Kusinen Tida.. eller översatt Tilda..

Busfröet skulle jämnt till min pysselhörna.. När hon inte fick så satt hon sig mitt i istället.. Då kunde jag inte bli arg längre utan tog fram kameran..

Lite höstfotografering..



Gaa. Gaa.. dvs glass..

Leka i sandlådan e också skoj. Får kanske bygga oss en här på gården.. Får väl se..

Har såklart tagit fler bilder men visar dessa..
Ha det gott idag.. vi tar det lugnt..
Har en trött en i min famn som snart skall få ta sig en förmiddagssömnstund..
Kramis
Kommentarer blir man glad åt.. bara som en hint.. :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är så duktig på att ta kort, skulle vilja besitta den talangen. Kram