tisdag 14 oktober 2008

Halllllllåååååååå

Ni är väl kvar därute fast jag inte uppdaterat på ett tag.. :-)
Idag funderar jag på att åka till mitt jobb och hälsa på.. Tror inte jag varit där på hela hösten.. kommer faktiskt inte ihåg, kanske vi varit en gång..
Det börjar ju närma sig för mig att börja jobba.. Efter jul är det dags..
Tycker mycket bra om att vara hemma med Elsa men någon gång måste man ju börja..
Igår var jag på Me&I party igen.. Handlade ett par turkos och vitprickiga tights/pantalonger och en röd och turkos klänning.. Hittade det på REA sidan.. Lite tur hade jag.. Nåja det var inte gratis ändå kan jag lova :-)
I förrgår plockade vi äpplen i mängder. Snuttan gick omkring och pillade på äpplena.. Tog ner ett från trädet så hon kunde smaska på.. Hon har nämligen en tendens att pilla på dem som är mest ruttna.. Bläää.
Har lite bilder som jag tänkte bjuda er på.. men de har jag inte laddat ur än så ni får vänta lite till :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jodå! Läser stadigt men kommenterar inte alltid. Kanske kan kalla det för att "vara dålig på att uppdatera kommentarerna"?

Hälsar du på så hälsa gärna från mig!



:o)