onsdag 22 oktober 2008

Ny dag nya tag..

Idag har vi en halvdag med Per här hemma. Ja han skall skriva ett tal och så men vi får ju se och gosa med honom. Det är bra. Tänk om varje dag skulle kunna vara så att du var fri att göra vad du hade lust med.. Just nu är det ju så för mig men inte efter jul. Jag känner mig lite nervös inför att behöva lämna Elsa på dagis varje dag, såvida hon nu får plats någonstans ...
Tänk att någon annan skall ha henne mer än mig hennes vakna tid under de flesta dagarna i veckan. Fy.. men så är livet och det är väl bara att vänja sig..
Här är härligt höstväder och jag tänkte ta en kort prommis in till "stan" och handla det sista till mässan.
Sedan blir det planering och förberedning inför helgen.
Per är superförkyld och jag anar att Elsa har något som är på G. Själv är jag frisk och hade tänkt fortsätta med det.
Nä nu blir det frukost. Mina 2 älsklingar äter kalla plättar från igår och så blir det varmkorv för dem. Jag får ta min dagens halva macka med grönsaker, ost och skinka.
Ha det så gott och så gör det inget om ni prövar tangenterna på tangentbordet.. Dom går att använda..det vet ni väl :-) hi Hi..

Inga kommentarer: