onsdag 22 oktober 2008

Trillade i trappen och ...

..stukade foten.. Tror det är en stukning iallafall.. Jag tänkte när jag gick ner att jag skiter i att tända då det var så pass ljust tyckte jag.. Hips vips så satt jag där på första trappsteget med en stukad fot.. Nåja får ju vara nöjd att jag inte föll huvudstupa och bröt nacken eller så.. En stukad fot kan man ju leva med.. Bara den är bra till på fredag så spelar det inte någon roll.
Får se till att jag går fösiktigare nästa gång ja jag har visserligen redan varit ner en gång efter.. måste ju pröva foten.
Nu ligger jag med den högt och bloggar runt :-) (jag bloggar runt.. inte foten :-)
Inte illa det heller.. Tur att Per e hemma på fm så att han kan underhålla Elsa lite..
Ha det gott
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

STACKARS dig!!! Ska jag komma med "Chickensoup"? He He HE.

Ska ÄNTLIGEN till frissan idag! Kanske tittar in efter det?!!!

Kram

Viktoria sa...

Du är välkommen Madde
Vi är hemma.
Kram
V