måndag 20 oktober 2008

Äntligen måndag...

..hi hi..
Jag fick veta att det var längesedan det var fredag ;-) så jag tänkte mig på en uppdatering.
Idag har jag och snuttis varit på en timmes prommis.. Ja den gick i lugn takt men ändå.. Vi tog på oss regnmunderingen och tog en sväng till banken för att växla. Sedan vidare till Shell för att hämta paket och så till Ica för att handla och så hem igen.. så visst det var ju inte promenad hela tiden men ändå..Det regnade ju :-)
Jag fixar och donar inför mässan i Karlstad i helgen där jag skall sälja. Prismärker, packar, organiserar i huvudet och på papper.. Mest i huvudet.. hoppas det blir lika bra som jag har tänkt mig i mitt huvud.. Tror det blir bra..
Skall bli spännande att se hur det går. Hoppas på att få sälja massor.
Annars har vi tagit det ganska lungt idag. Har ont i huvudet så jag vilade ett tag med Elsa.. det gick dock inte över men jag får väl pröva med att dricka lite vatten.

Hur har ni andra det??
Bra hoppas jag.. Är det inte någon som har något spännande att berätta??
Nä nu skall jag gå och ta ut maten ur ugnen..

Ja Jofi så här tråkigt inlägg blir det när man inte får uppdatera när man vill :-) Hi Hi Hi :-)
KRamis

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen har jag något spännande att berätta! :) Jag bloggar här numera: http://olikasakermedmera.wordpress.com/

Kul va? :)
Se nu till att kommentera flitigt även på den nya bloggen... Kram på dig

Linnea

Johanna sa...

Nä, man har ju en plikt för läsarna. Kram