måndag 27 oktober 2008

Mässa i helgen

Ja då var helgen över och jag kan ju villigt erkänna att jag är ganska så matt.. Rösten är trött och fötterna också.. Igår märkte jag när jag och Elsa tog ett varmt bad att min "stukade" fot var blå på sidan och på ovansidan av en tå. Förmodligen tyckte foten inte om att gå i samma skor i 3 dagar (tog ju förståss av dem på natten..) Blev säkert något slags tryck som gjorde att det blev lite svullet. Nåja.. Det går ju över.
Mässan var superlyckad både jättetrevligt och lyckat ekonomiskt.
Hade det superkul med Madde och Caroline på lördagen.
Det var så toppenkul att gå runt och shoppa och prata med alla kända och okända som var på mässan.
Tack även till Linda och Henrik som hjälpte mig på fredagen och såklart Per och Elsa som hjälpte på söndagen.. Ja iof. så vet jag inte om Elsa direkt hjälpte men hon hjälpte oss ju för att hon e så glad och go. Carro var med på söndagen också och det var så bra att ha med henne.
Vill ni se bilder kan ni gå in på min papper&Sånt blogg..
Ha det gott.. nu skall jag och Elsa ta vagnen och skratta hela vägen till Banken.
Kram

Inga kommentarer: