onsdag 22 oktober 2008

Alltså allvarligt...

..så jäkla typiskt. Nu har den stukade foten svullnat lite och blivit lite "blåmärkt" där jag har ont.. Typiskt typiskt typiskt.. Och jag som skall bära och packa bussen imorgon och till Karlstad på fredag för att bygga upp montern.. Nåja.. jag får väl ha Linda och Henrik som slavar och så står jag och pekar :-) Hi Hi..
Inte riktigt men jag tror nog att jag skall gå så lite som möjligt.. Men nu är det ju några dagar kvar så det är nog bättre på Lördag..
Jag brukar ju kunna bita ihop..
Ja ja.. man skall inte klaga.. det finns de som har det värre.
Kram

3 kommentarer:

Lenalandis sa...

Vad tråkigt att du har skadat dig nu när du har så mycket att stå i.
Ett tips kan vara att köra växelbad. 1-2 min i kallt vatten och 1-2 min i varm vatten upprepa 3 gånger morgon och kväll det ska öka blodcirkulation i foten så det skyndar på läkningen.
Kram Lena

Johanna sa...

Så jäkla onödigt att ramla just nu. Hoppas att foten hinner piggna på sig.
Kram

Madde sa...

Vi hjälper dig på lördag! du kan ju sitta och ge order till oss! =)