fredag 17 oktober 2008

Fredag hela veckan..

har ju jag och Elsa kan man ju säga. :-)
Men även om vi har det så känns Fredag som något särskillt. För det första så får vi ju umgås lite mer med pappan i huset och det är ju alltid något att se fram emot tycker vi.. :-)
Här är härligt höstväder och lite senare skall vi ta oss en prommis. Jag känner mig lite seg i kroppen, igår kände jag mig lite förkyld men det har liksom gått över men själva kroppen är liksom seg.. Kan säga att jag inte alls är sugen på en prommis men skall ta en i allafall.
Gi:ar för fulla muggar, -5kg har det blivit på 2 veckor.. Nu när man får lägga till "lite" mer kolhydrater så gäller det att passa sig så att "lite" inte blir "liteförmycket". Håller till mina max 60 gr. Nu när man har "lärt om sig" och inte äter så mycket socker så känns riktigt mörk choklad som rena drömmen.
Blir lite trött på sallad vareviga dag så man får variera sig lite.

Elsa är just nu trött och bläddrar i en tidning.. Skulle hon bara slappna av lite så skulle hon somna... Skall snart lägga henne.

Hoppas att ni där ute har det gott och att ni inte har fel på tangentborden.. ;-) If you know what I meen.. :-)

Ha det gottigt
KRam

3 kommentarer:

Kristina sa...

hmmm fel på tangentbordet...näää tror inte det♥...tom åäö fungerar :-)
Hoppas förkylningen far iväg till någon annan...ha en skön helg!
Kram

Anonym sa...

Nu hittade jag dig igen! Mina favoritlänkar ligger i tryggt förvar i min dator som är jos doktorn...

Lycka till med GI:t!!

Johanna sa...

Nu var det länge sen det var fredag... Kramar