måndag 3 november 2008

Kanske dags för uppdatering..

.. nu har det väl varit Halloween så vi klarar oss ett år eller så.
Här händer faktiskt inte gigantiskt mycket. Vi har haft en trevlig helg med Middagsgäster, har varit middagsgäster själva, julmarknad, vinterdäcksombyte, pyssel och mys.
Här har idag varit härligt väder. Inte direkt varmt men ändå inte kallt heller. Har varit med Elsa på Nyckelspiken som är en slags öppen förskola.
Hon ville dock inte vara med på sångsamlingen utan gick därifrån. Hon gick till vagnen och sa -gå... men jag lurade tillbaka henne.. efter 2 ½ sekund var hon på G ut igen så då gick vi in i lekrummet istället.
Innan vi gick hem så fikade vi lite, när vi gick så tog vi följe med Camilla och Edvin. Tog en liten prommis med dem i hopp om att lilla gosetrollet skulle somna men inte det inte..
En tur till Banken och en till Posten och så bar det av hemåt igen.
Snuttis har sedan sovit och jag har packat ordrar så intressant kanske det inte har varit.
Snuttis och Per är nu i Billingen och lämnar tillbaka några nycklar.
Jag passar på att arbeta lite, skriva lite mail och förhoppningsvis hinner jag stämpla lite..

Hoppas ni annars har det gott..
En kommentar smakar alltid bra ;-)
kram
V

1 kommentar:

Kristina sa...

Klart du får komentar av mej♥Har du hittat några färgade lampor än..?
Nu ska jag till jobbet!Ha det!!!