måndag 10 november 2008

Ute pissväder...

..inne har vi det bara bra. Elsa leker med min plånbok. Då brukar hon dra ut exakt allt som finns i den.. Hmm nåja det är ju inte hela världen när jag ser att hon gör det och var hon stoppar sakerna.. Det är värre när man kan hitta ett ICAkort i en stövel eller så..
Själv sitter jag och fixar lite vid datorn. Har tänkt att beställa lite nya superfina "SVENSKA" papper om jag bara får godkänt att handla förståss.. Nya företag brukar vilja ha lite papper och sånt och det kan ta en dag eller så..
Ni kollar väl in min andra blogg emellanåt :-)
ni hittar den vid mina länkar på sidan. Papper & Sånt Blog..
Snart skall vi dra oss iväg till affären.. får nog bli latmasken idag.. ta bilen menar jag.. Det är så taskigt väder att vi fryser väl ihjäl om vi går.. nåja inte riktigt men vi blir så himla blöta. Så söta som vi är så blir det ju besvärligt om vi börjar smälta :-)
Ha en härlig dag fast det är regnigt och jäkligt..

KRam
V

1 kommentar:

Madde sa...

Nya papper! det låter intressant ;) Ha en bra dag trots regnovädret.
Madde