onsdag 19 november 2008

Detta kommer att gå så bra så..

Idag har jag och Elsa varit på hennes blivande Förskola och hälsat på. Det gick så bra så. Hon gungade, grävde i sandlådan och knatade runt där. När jag efter ca 1 timme sa åt henne att vi skulle gå hem så sa hon "Tej då" och så vände hon om och gick och lekte igen. Så det var nog tyvärr hej då till mamma och inte till barnen :-)

På väg till förskolan så började det snöa. Det hade jag inte förväntat mig så jag var inte särskillt bra klädd, Elsa hade ju såklart vinterkläder men inte jag.
Nåja nu är vi hemma i värmen igen, snuttis sover i vagnen här utanför med filt över sig. Ser så mysigt ut så.

Tror bestämt vi håller oss inne resten av dagen. Har ju nu gått min prommis för dagen me..
Det tar mellan 30-40 min att gå till förskolan och sedan lika långt tillbaka såklart :-)

Ha en härlig dag.
Kram

Inga kommentarer: