onsdag 26 november 2008

1cm

kortare är ena ögonbrynet än det andra.. ja åtminstone en halv cm.
Tur som var har jag ganska långt hår nu så det går ju att dölja.
Var till Frissan idag bara för plockning och det var inte hon som jag brukar ha..
Tyckte att hon ryckte och ryckte.. Så det blev mycket tunnare också. Ni som känner mig vet att jag har ganska markanta ögonbryn. Och de är ju fortfarande som en normal människas bryn men jag tycker de är för tunna för mig. Nåja. De växer ju ut.
Det är ju inte som om man har fått galet klippt hår.. Oftast går ju det att rätta till men nu är det ju liksom försent...om man inte tar bort lika på andra sidan men då tar det ju än längre innan det växer ut..
Ja ja..finns säkert de som har det värre.. Himla ivärldsproblem :-)

Hoppas förövrigt ni har haft en toppendag.
Kram

Inga kommentarer: