lördag 8 november 2008

Utmaning från K

Massor av saker och grejs att göra när det blev en ny dator för mej...men nu är allt fixat och klart...så börjar jag med att svara på Kristinas utmaning♥---------------------

ReglerLänka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.
7 saker om mig:

1: Älskar att vara föräldrarledig, skulle kunna vara hemma mååånga år till, utan problem.
2:Bor 130 mil från min övriga familj. Men man vet aldrig.. kanske det blir närmare inom något år ??
3:Är en riktig Macgyver, ni vet han som fixar allt av ingenting. Har nästan alltid lösningar på alla problem.
4:Är envis som skam. Kan själv är mitt ledord..
5:Är ibland lite för serviceminded för mitt eget bästa.
6:Älskar min dotter Elsa över allt i hela hela världen. Men det visste väl alla redan..
7;Jag prövar alltid först och läser instruktioner sedan.. Ibland funkar det och ibland är det för sent att läsa instruktioner i efterhand..

Utmanar ALLA ni som läser här på bloggen.. Länka till min och lämna mig ett meddelande om du har antagit utmaningen så jag kan gå in och läsa.

Inga kommentarer: