torsdag 27 november 2008

6 som gillar pocketböcker

söker jag.
Har fått ett kedjebrev (är inte förtjust men tänkte försöka haka på)
Är det 6 frivilliga som vill att jag skickar brevet till just er..
Man skall skicka en pocketbok som man redan läst men inte behöver behålla.
Skicka till den första på listan och sedan är det bara att skicka ´brevet till 6 andra.
Inget svårt alls. Känner bara att jag vill ha frivilliga så att brevet fortsätter.
Maila mig på blogg@papperochsant.se inom de närmsta dagarna om du kan tänka dig vara med.
Skriv namn och adress och gärna mail så kanske jag skickar brevet via mail istället.
Du behöver inte känna mig eller så.. Alla ni som är in här på min blogg är kvalifiserade:-)
Ha det gott
Kram
Viktoria

ps. Jag svarar på alla mail även om jag får fler än 6 st.

Inga kommentarer: