fredag 30 januari 2009

Drar till Karlstad imorgon med snuttis..

..och kanske Linda.
Skall en tur på Annas Scrapbooking och tjata lite med Anna.. :-)
Sedan bär det iväg till IKEA.. kanske en sväng annan shopping också.. Får väl se vad man orkar med.
Per och Elsa har varit lediga idag och haft det lugnt och gott.. De har kollat in en superbra utställning i konsthallen som är just för barn.
Jag tänkte dit på måndag med henne så kanske att jag får med mig lite bilder hem också.
Det har varit en bra dag på jobbet men när man jobbar under 5 timmar tisd-torsd så känns 8 timmar på fredagen väldigt länge även om det är skoj.
Per blir borta hela helgen så vi tjejer (jag och Elsa) skall mysa och ha det skönt.. Vi skall också göra en liten överraskning till Per kommer hem.. Men jag kan inte skriva mer just nu utan ni får förhoppningsvis se resultatet till veckan :-)
Kramis
V

Inga kommentarer: