måndag 19 januari 2009

Ledig idag..

..snuttis sista inskolningsdag.
Känns så konstigt att vara ledig själv och så skall hon vara på Dagis.. Nåja det är ju på G av inskolningen. Skulle annars aldrig komma på tanken att vara ledig och åka med henne dit.
Imorgon börjar det på riktigt för lilla gumman. Idag när jag lämnade sa hon först hej då och jag dum som ett ägg frågade om jag fick en puss innan jag gick....naturligtvis blev hon lite ledsen att jag skulle gå. Gör inte om det igen.
Får pussa och krama henne innan jag säger hej då nästa gång.
Nåja. Jag såg genom fönstret att allt var ok när jag var på parkeringen.
Nu har jag precis betalat en räkning som jag missat vid något tillälle samt packa lite beställningar. En tjej kommer även hit och handlar..om hon nu trotsar snön förståss.
Det är inte direkt färdigt skottat på trottoarerna så det är bara att pölsa i snön om man vill fram.
Jag var helt blöt i svett innan jag hade skottat fram bilen. Per hade skottat ganska mycket men det räckte tyvärr inte.
Nåja. Nu ser jag att Anita kommer så nu får jag uppdatera vidare lite senare.
Kram
V

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.
Det är säkert lätt att glömma av sig, en puss av lilla elsa vill man ju alltid ha :)

Vi måste pratas vid snart... Jag behöver avlägga lägesrapport om lite ditten och datten ;)

Kramar från Linnea

Johanna sa...

Och du ska vara proffs på sånt där...
Kramar J

Anonym sa...

Pölsa är en maträtt kram

Anonym sa...

Hejsan!

Du har en nominering att hämta i min blogg.

Kramisar sandra