måndag 12 januari 2009

Alla borde ha blogg :-)

Tänkte på tex. Mina mostrar I och G som skriver kommentarer men jag har liksom inte chansen att svara.. jovisst kan jag ju såklart ringa.. men det skulle vara kul att se hur deras bloggar skulle vara och se lite bilder från deras liv.
Sen har vi ju min mamma också.. Ja vi hörs ju av ofta men ändå vore det lite skoj att läsa hennes blogg.
Bloggar är ju faktiskt rätt så bra för man kan liksom skriva om vad man vill... Tja nästan.
Just nu händer det saker i mitt arbetsliv som jag skulle kunna skriva typ 10000000 ord om men det känns som att det inte är rätt forum att spy galla på.. ja jag vet att ni blir nyfikna nu men det kan inte hjälpas.

Är det någon som har ett intressant jobb till mig som jag kunde byta till så hör gärna av er.
Är kreativ, snabb som en vessla på tangentbordet (datorn ej typ piano), duktig på att prata, framåt, ambitiös, finurlig och bra på att möta och ta folk i de flesta åldrar..

Behöver ni någon sådan på erat arbete så hör av er.. Har ju lite utbildning också.. Förskollärare står det på avgångsbeviset från Högskolan i luleå men har jobbat många många år som fritidspedagog så det är jag haj på också.. Behöver dock inte vara ett pedagogiskt jobb. Jag kan tänka mig mycket mycket mycket annat. Är också egen företagare inom scrapbookingen. Webshop just nu men har haft "fysisk" butik.

Ja titta nu här. Detta är beviset på att det är bra med bloggar.. man kan börja med att prata om bloggar och hips vips så är man inne på något annat samtalsämne :-)

Go Bloggers.
Kramis
Viktoria

5 kommentarer:

Madde sa...

Det låter som om du skulle passa på mitt jobb =)

Jag hör av mig, det kan nog bli på onsdag, victor ska träna fotboll vid 18.30 tiden. Men som sagt jag ringer och kollar innan.

Kramizar

Anonym sa...

Hejsan Vickan!

Vad tråkigt att det är något vajs på jobbet, speciellt nu när du varit borta därifrån ett tag!

Hoppas (vad det än är)att det löser sig på bästa sätt.

Kramizar
Anneli

Kristina sa...

sending a kram..........♥

Anonym sa...

Vad fint du har gjort här inne
Kram

Anonym sa...

Förskollärare är ett bra släkte! Du kan få bli kollega med mig, jag skulle trivas!! Men lite långt för dig att pendla kanske?