måndag 5 januari 2009

Sjuklingar i huset

hostar, snorar och ont i halsen.. Så går våran visa här i huset.
Snuttis är inte så hiskeligt förkyld men lite snorig. Jag hoppas att hon kan börja på inskolningen på onsdag i allafall. Jag måste på jobbet så Per tar inskolningen.
Förstår inte att jag varit hemma i nära på 2 år. Känns bara som några månader.
Vinner jag bara på lotto några mille så kan jag ju vara hemma igen.. Fast just det.. då måste man ju tippa också.. Får nog börja med det.
Ha det gott
Lägger snart upp lite bilder från julen men det tar nog några dagar till.
Ha det gott
Kram
Viktoria

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt att ni blev förkylda när ni kom hem till Bfors. Det är tydligt att klimatet i norr är bättre för er! Många kramar Ingegerd

Madde sa...

Krya på er!
Ska försöka att få iväg en beställning innan dagens datum går ut.
Vi höres!
Kramar