onsdag 21 januari 2009

Idag har varit en bra dag...

..på jobbet.. och hemma också men det känns iof inte som om jag varit hemma så mycket idag.. Har jobbat låång dag.
Har förlikat mig med det mesta som rör röran som är på jobbet för min del.
Ordnar nog upp sig så snart jag pratat med bossen på fredag.
Här är den fina snön mer eller mindre på väg bort så inom ca 2 dagar gissar jag att här är grönt igen om det nu inte kommer ny snö såklart.
I helgen skall vi förhoppningsvis till 3xM på middag, barnkalas och fira Jul :-) (har inte lyckats ge lilla M hennes julklapp än nämligen ) Vi får hoppas hon slipper magsjukan som går på hennes dagis.
Elsa gillar sitt dagis och är omtyckt av kompisarna. Det är särskillt en 5åring som tydligen har Elsa som sin favvo.. Förmodligen för att hon är liten och hon kan ha henne lite som en docka.
Nä nu har jag lilla damen här i famnen och det är inte så lätt att skriva då. Skall stoppa ner henne i sängen istället.
kramis Bananis på er alla

Inga kommentarer: