torsdag 8 januari 2009

Utmaning till alla..

Bli en världsförälder genom UNICEF
Idag tog jag mig i kragen så nu är vi snart världsföräldrar i denna familjen.
Det var faktiskt Per som sa för några veckor sedan att man borde bli världsförälder för det har man råd till. Och visst har han rätt i det.
Förstå hur många hundringar man lägger ut varje månad på saker man inte behöver.
Passa på att klicka på länken.
Önskar att alla som tar tag i det också skriver en kommentar så får vi se hur många vi blir bara genom min lilla utmaning.
Ha det härligt och klicka på länken.
Kramis Viktoria

Lite för dig men mycket för någon annan :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag antar utmaningen, men inte förrän vi flyttat och fått ner boende kostnaden med flera tusen. Just nu finns det inget onödigt att göra av med i månaden. Är man arbetslös så är man.
Men sedan ska jag åter ta får jag väl säga världsföräldraskapet. Har varit det förut också.

Kramizar

Anonym sa...

Jag har varit dubbel världsförälder i flera år. Det är ett bra sätt att göra nytta för barnen i världen.

Många bäckar små...

Kram

/Sussi

Anonym sa...

Vad duktiga ni är! Klart att varenda människa i väst egentligen har råd!
Jag har valt att bli fadder för en liten flicka i Mexiko. Hennes familj tjänar 700 dollar om ÅRET. Vi har haft henne i ett år. Gillar att jag får personliga brev med foton och sånt! :-)

Kram