torsdag 29 januari 2009

Deska dej..

Elsas sätt att säga Älskar dig..
Hon hör det typ 118gånger om dagen av oss och nu kom det..
Men hon sa det till Per..
Även om man vet att hon förmodligen inte hajjat vad det betyder så blir man bra rörd i allfall..

Hon var på dagis igår och det gick bra. Till en början var hon ganska ledsen men efter en stund gick det toppen. Det är bara att bita ihop och gå fast hjärtat säger stanna och ta med flickan.. Men tyvärr funkar ju inte verkligheten så.

Annars har vi det gott. Per har några superpackade dagar men är ledig imorgon. Jag skall försöka få ihop denna dagen idag så gott det går. Det finns lite svårigheter och jag skulle ha behövt någon timme till där på e.m men vi fixar det.

Hoppas allt är väl med er andra.
kram
viktoria

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för din kommentar på bloggen!!! Nu tar vi tag i detta:-)
Jag jobbar på lördag så då dricker du kaffe med mig!!!!
Ha det gott!

Anonym sa...

Pussa på gulligaste flickan Elsa från oss

Maria sa...

Hej! Vilken otroligt vacker blogg du har skapat! Vill också kunna.... *ler* Vilken go liten Elsa ni har!! Kram /Maria

Anonym sa...

Jag läste: "Per ska vara superpackad några dagar..." Hmmm, tänkte jag... :-)


Trevlig helg!
http://isitfriday.biz/