lördag 30 augusti 2008

Världens högsta vuxenpoäng..

..måste jag bara ha tagit idag..

Jag har gjort Äppelmos..

:-)

Visst måste det vara skyhöga poäng på det..


Här kan ni se resultatet.. 2 burkar nästan helt fulla blev det..
Detta är från ca 2 liter äppelbitar..
Blev nästan nästan 1 kg..
Kommer räcka länge för oss men risken finns att jag gör och ger bort.. Det var faktiskt riktigt kul..

I morse när jag tittade ut såg jag dessa fina spindelnät.. Ja ni ser säkert bara det stora men det var 2 till fulla i dagg..
Så fint.. Jag fick inte riktigt till det då jag hade fel objektiv på men det blev ganska bra ändå..



Nu har jag en jättetrött tjej här vid mina ben så nu skall vi ta och lägga oss och vila lite..
ha det gottigt
Kram
Viktoria

2 kommentarer:

Johanna sa...

Ja, nu är du riktigt vuxen. Äppelmos...
Fina bilder!

Kramar J

Jenny sa...

Guuud vilka fina bider! Och lilla Snuttan är så söt!!! Hoppas hon blivit bättre från förkylningen!
Ha det bra!!!
Jenny