torsdag 28 augusti 2008

Den lilla telefonisten är sjuk..

.. igår började snuttis att snora lite.. Hips vips på e.m så hade hon feber.. Under natten har hon sovit som en stock fram till vid halv 5. Hon var ganska varm så vi tog lite mer alvedon och så gick vi ner så hon fick sig en isglass.. Hon ville inte dricka så mycket så då var ju en glass toppen..

Nu sitter hon här och kikar på Handy Mandy på Playhouse Disney. Snorig är hon fortfarande men inte så febrig.

Ögonen hänger lite och hon sitter helt still.. Så nog är hon sjuk.. Snuttis sitter inte still i onödan direkt,



Tack för alla kommentarer på inlägget om telefonistenfilmen..
Kram

3 kommentarer:

Johanna sa...

En krya-på-dig-kram till lilla damen. Elias är i samma form, men har ingen feber i alla fall.

Kramar

Madde sa...

Åh! hoppas att hon snart mår bättre, skickar kramar till henne!!!
Jo jag kanske kommer och tittar till er en liten sväng på söndagen. Jag skulle gärna vilja köpa lite enfärgade papper, de vanliga, några av varje färg som du har. Tror du att det går att ordna, ska jag lägga in en beställning kanske?.

Anonym sa...

Nej vad tråkigt att den lilla växeltelefonisten är sjukskriven! En helt underbar sekvens du har fångat. kom att tänka på att mamma har ett foto på mig när jag sitter med en leksakstelefon när jag var liten. Måste nog låna hennes album och scanna av lite bilder...

Tack för alla råd och tips i min blogg. Menar du alltså att de inte har osthyvlar i USA? Kommer inte ihåg om de hade det när jag var där för 21 år sedan... Det ska bli kul att träffa dottern som jag uppfattade också scrappade...
Hoppas telefontisten snart är frisk och tillbaka i växeln :-)