måndag 18 augusti 2008

Uppe med tuppen..

.. idag var det prommis kl: 06.30 tillsammans med Pia. Vi gick med stavar och tog en tur på ungefär 50 min.
Igår cyklade jag "hem" cykeln från Skåpa.. är väl en sisådär 4-6 km. Gick bra förutom "Skåpa"backen som e lååång och seg.. Tog halva med cykel och halva fick jag gå.. Men när man nu snart har flåset tillbaka så får jag nog åka och pröva på den igen :-)

Retstickan som vi har här hemma har börjat dra av sig blöjorna och så skrattar hon... vet att hon inte skall göra så men som sagt så är hon en riktig retsticka.. Hmm undrar var det kommer ifrån :-)

Idag e det trist väder men kanske kanske att det kan klarna upp lite.. Jag och snuttis skall ta en liten tur med nya vagnen senare idag.. Skall hämta en nyckel så jag har när vi skall ha pysselträffar under hösten.

Nu skall vi ta och klä på oss så vi är redo för en ny dag

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det är väl inga tvivel vem hon är släkt med när det gäller "retstickeriet"... :) Vänta några år så får vi se om hon även kvalar in i impulsiva klubben.

Kram