tisdag 19 augusti 2008

Lite frågor och svar..

1. Var är din mobiltelefon? I väskan
2. Var är din äkta hälft? På Möte
3. Ditt hår? I ordning
4. Din mamma? Den bästa
5. Din pappa? Den bästa
6. Det bästa du vet? Elsa
7. Din dröm inatt? Hmm kommer inte ihåg
8. Din dröm/ditt mål? Kunna jobba med något jag verkligen älskar med fria tider, En PushningsCoach tror jag skulle vara ngt..
9. Rummet du är i? Vardagsrummet
10. Din hobby? Många men alla e kreativa
11. Din skräck? Att något händer någon jag står nära.
12. Var vill du vara om 6 år? Jag har mina planer :-)
13. Var var du igår kväll? Hemma
14. Vad du inte är? pedant (lånade veronicas svar :-)
15. En sak du önskar dig? Att alltid ha en miljon på banken oavsett hur mycket jag tar från det.. Bara så jag kan göra vad jag vill och inte vara beroende av något..
16. Var du växte upp? Kalix-Nyborg
19. Det sista du gjorde? Promenerade och handlade.
20. Dina kläder? Jeans, skjorta, strumpor och underkläder såklart
21. Din TV? Os är på..
22. Ditt/dina husdjur? Damråttor
23. Din dator? I gång
24. Ditt humör? Bra
25. Saknar någon? Nja inte just nu.
26. Din bil? Svart
27. Något du inte har på dig? Mössa
28. Favoritaffär? Target..
29. Din sommar? Härlig
30. Älskar någon? Ja många..
31. Favoritfärg? Så många.
32. När skrattade du senast? Idag
33. När grät du senast? Några veckor sedan kom det åtminstone tårar.. ja och så nästan till Susanna Kallur när hon föll igår.. Stackars tjej.. men hon kommer tillbaka.

Dessa frågor "tog" jag från Veronica P´s blogg. Ta dem gärna till din me..
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du hängde på! Det gick att läsa även om det inte bara var ett ord i varje svar... :-)

Det finns en award till dig i min blogg!!