onsdag 20 augusti 2008

Fick mitt första "Award" idag :-)

Tack du goa mysiga VeronicaP för utmärkelsen!!


Det värmer i hjärtat :-)

Regler:
1. Vinnaren kan sätta Logon på sin blogg.

2. Länka till den du fick utmärkelsen från.

3. Nominera minst 7 Bloggar

4. Sätt länkar till dem på din blogg.

5. Lämna ett meddelande i bloggen hos de du gett utmärkelsen till.


Och här är några bloggare som jag besöker ofta och som jag vill lämna awarden vidare till.Dessa tjejer inspirerar och sprider glädje var och en på sitt sätt!
Jofi: För du e en toppenvän som alltid finns där ..
Leja : Min kusin som jag tycker har en härlig blogg med många roliga kommentarer..
Linnea Sidenmark: Min ena svägerska som bara e så toppen.. Man kan bara älska henne.. :-)
Kristina : Scrapbooking queen nr.1.. alltid något nytt på gång och så oerhört generös.
Madde : En god vän i urskogen (hi hi).. Som man kan prata om allt med..
Madde G : En till god vän som dessutom e med i mitt inspirationsteam.
Kerstin : Som bara är sååå himla härlig. En duktig konstnär och har så otroligt kloka tankar..

1 kommentar:

Anonym sa...

TACK superkussen :)