söndag 25 maj 2008

Vattna gräs.. lyfta plattor..

det är vad som skall göras i trädgården under dagen /kvällen.. (gräset vattnas på kvällen)
Tja eller skall man säga "fröna" vattnas under kvällen.

Just nu sover både mannen och dottern.. Hon var uppe länge igår så jag tror nog hon behöver sova riktigt länge..

Själv har jag scannat lite.. Lägger hit ett litet kort.. Någon som behöver ett och skall på typ Bröllop ??

Nä detta får bli ett kort inlägg. Har tänkt att greja nu.. (läs pyssla) innan de övriga vaknar..

Kramis

LITE SENARE PÅ DAGEN..(KVÄLLEN): Här kommer en bild från trädgården.. Här kan ni se vad vi har arbetat hårt idag.. En fin uteplats har vi gjort.. Allt är inte exakt på något vis men vi är nöjda och vi har gjort det själva..

Tänkte också att ni ville ha dagens snuttisbild..

Kramis


Våran uteplats som vi gjort idag.. Vi har en uteplats på andra våningen också men där blir det ofta så jäsikens varmt så då tänkte vi att vi även har en nere.. det blev jättefint. Nu väntar vi bara på att gräset runtom skall växa upp..



Denna planteringen har jag gjort för länge sedan men jag tänkte ni skulle få en närbild-

Glada snuttis som hängt med i trädgården nästan hela dagen.. Duktig tjej vi har..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad du är flitig och grejar. Det blir jätte fint och ännu finare när gräset kommer upp.

Anonym sa...

Nämen vilken liten sötnos =)

Anonym sa...

Vad fint det ser ut på uteplatsen. Har jag tur så kanske jag får sitta där i sommar ;) Vecka 29-31 är jag i Bengtsfors (och både jag och sonen längtar!).

Ha en skön dag!

/Sussi

Anonym sa...

OOo det blir roligt med husboken :)

hoppas allt är bra i söder! kram

Anonym sa...

Åh så söt hon är!