tisdag 13 maj 2008

1 dag kvar..

I kväll vid 19.tiden för ett år sedan var jag precis kommen till BB med värkar sedan 5 dagar.. inget kul med det alls kan jag lova.. Var så trött och slut i hela kroppen och knoppen så jag visste inte var jag skulle ta vägen..
Jag fick stanna kvar över natten då de såg att det var på G något...
Kl: 11.39 dagen efter kom lilla Snuttis ut för första gången i denna världen.. Underbar känsla och en underbar unge.. ( tja just timmarna innan hon kom var kanske inte så underbara..)
I morgon firar hon 1 år med tårta.. Skall filma det och förhoppningsvis klarar jag av att lägga ut det här..
Om inte annat kan jag ju lägga ut en stillbild.. :-)
Ha en härlig dag.. Själva skall vi snart gå på 1 års kontroll. tror det väntas en spruta för snuttis..
kramis
Viktoria

1 kommentar:

Anonym sa...

OOo, här var det fint!
hälsa grattis till lillskiten imorgon från mig :)