fredag 16 maj 2008

Fredag

Ja för mig som har lördag hela veckan så spelar ju just fredag inte någon roll men det känns ändå skönt för då får vi ju Per lite mer för oss själva jag och snuttis.. Just idag och även på måndag har han tagit semester så vi kan träffas lite mer..

Idag drar vi till Uddis en snutt. sedan skall vi ta en tur till några vi känner och ikväll kommer Kärnagänget.. De kommer nog ganska sent skulle jag tro.. Imorgon kör Per och Patrik Drivers Open här i Bengtsfors. Det är även Puttes födelsedag..så vi får väl hitta på något speciellt just imorgon..

Här har vi nu bytt om så vi har sovrummet i mitt förra pysselrum.. I pysselrummet är det nästan klart men ändå lite kvar att göra.. så bilder blir det inte förrän nästa vecka.. vill ju ha det perfekt innan jag visar upp det..

Fick in supersnygga papper och blommor i webshoppen häromdagen.. Ifall intresseklubben är här så kan jag visa upp några.. :-)


Ha en härlig dag.. Det skall vi..
Kramis

1 kommentar:

Johanna sa...

Aj vad ont! Det var väl onödigt att glömma kvar fingret i dörröppningen. Hoppas att det har blivit fint när ni har grejat. Vi (Larsa) håller på i Adams rum. Det är färdigmålat men nu ska det dit lister och sånt.
Kramar