fredag 23 maj 2008

Idag har jag uppdaterat

i min webshopp..

Nästa vecka kommer bara världens sötaste stämplar just nu .. Du kan se dem här nedanför..
Snuttan sover så då tänkte jag att jag kunde blogga lite och fixa med webshoppen..
Igår klippte jag gräsmattan..där man kommer åt.. Vi har ju precis nysått på nästan hela tomten.. Men vi hade ett ängsparti.. ja det är ingen äng men det såg ut som en... så där fixade jag till igår.. Får väl se om det blir lite ogräsutrotning senare idag..
Nu vaknade snuttan.. klev ner från soffan och hittade något...
Hon hade besök av sin polare M igår.. Hon är lite över 2 år och ville gärna pröva alla Snuttans "bebis" saker.. Som haklapp, pipmugg osv.. :-)
Nä nu skall jag engagera mig i min vakna lilla tös.. Ni får sukta efter de härliga stämplarna nedanför istället.. Kom in i webshoppen och handla några vet jag :-)
kramis


1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka söta stämplar, jag skulle vilja ha allihopa!

Hade jag bott närmare hade jag kommit förbi och köpt några i alla fall.

Pussen och kramen

/Sussi