onsdag 21 maj 2008

En liten latdag

Idag vaknade vi runt halv 7.. Sedan gick vi upp för frukost och så..Vid 9 tiden gick vi upp och skulle greja lite men snuttis var lite trött så jag tänkte mig att försöka få henne sövd.. Det slutade med att vi båda vaknade vid 12 tiden.. Hmm inte det jag tänkte men det var gott att sova lite.. Sedan åt vi lunch med Per.. 2 Kunder kom förbi för pysselhandling. Lite senare gick vi upp igen.. Jag var "tvungen" att göra lite studenkort och gratulationskort som skulle skickas till mamma idag.. Dessutom packade jag lite paket som skulle skickas..
Andreas blev färdig i trädgården så nu är det bara att vänta på att gräset skall växa :-)
Men Imorgon skall vi ut i trädgården. nu skall det klippas gräs och rensas ogräs..
Nu sitter vi här och Snuttis äter kvällsmat.
Frusna män söker kärlek går på Tv´n och jag passar på att uppdatera här..
Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi ska till jobb och förskola i morgon, så vi hade allt tänkt komma! OK?

Anonym sa...

Oj, oj, inte dåligt att sova så länge. Men det var väl vad du behöver antar jag, småbarnsförälder som du är ;)

Ha en bra dag Viktoria!

Pussen och kramen

/Sussi

Anonym sa...

Åh, vad skönt att sova så länge!!! Ha det så trevligt i trädgården.
Kramar madde G