tisdag 20 maj 2008

Fick en utmaning av Spooky

Tre namn du går under:- Viktoria, Vickan, Tojo (+ många mer)
Tre saker som skrämmer mig: - Fästingar, Att något händer Elsa, Småkryp som jag känner men inte ser..
Tre saker som jag har på mig: -Om frågan är NU så e det inte mycket men vanligen är det Jeans, en svart top, mina smycken
Tre sanningar: - Jag har startat mitt "nya" (läs smalare) liv många gånger, Jag älskar min familj, Jag gillar inte att bada i "havet"/"sjöar"..
Tre saker jag verkligen vill ha:-Ett jobb där jag bara behöver jobba pyttelite men ändå få heltidsbetalt. Det vanliga: en miljon ..eller 2.. Samt se ut som jag borde utan att behöva anstränga mig varken före eller efter jag fått den ... (Troligast av alla dessa är väl miljonen :-)
Tre pysslare jag utmanar: - Linnea, Kristina, Madde

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för den utmaningen jag svarar senare idag.