måndag 19 maj 2008

Helgbesök..

I helgen har Kusinen med familj varit här på besök. Putte fyllde år i lördags och vi bjöd hit honom så han kunde köra i Drivers Open..
Det blev tårta till frukost och hemlagad pizza till middag.. Grabbarna gick upp till klubbstugan på kvällen. Jag och Snuttis kom i säng redan vid 22.. Agneta och barnen var nog vaken ett tag till... Vi har ju Disneychannel :-)
Idag har Per semester så idag hade vi tänkte att ha det gott. Grejja lite bland allt bråte och gosa med snuttis..
Jag har kännt mig helt ledbruten i ryggen efter natten.. Snuttis har en tendens att ligga kloss i mig och då får jag ligga så stelt... JA jag vet mamma, hon skall ligga i sin egen säng :-) Men det gjorde hon inte..:-) Så i morse gick hon och Per upp så jag fick sova vidare..
Det var skönt men jag känner mig fortfarande lite mör..
Nåja.. Så är det ibland..
Andreas som är här och drenerar åt oss har kommit idag igen för att ställa iordning åt oss.. Planera ut så gården blir lite plattare och så erbjöd han sig att plantera gräset.. Ja tack sa vi.. Ja det är ju förståss inte gratis men det får det vara värt.
Nä nu skall jag gå ner och ta mig lite frukost och gosa med snuttis..
Sedan skall jag greja i mitt nya pysselrum samt plocka ihop några ordrar som jag fått..

Ha det gott
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Film tack.................


Gaggan

Spooky sa...

Japp jag ska sluta vara osynlig här. Jag hittade dig för ett tag sedan. Har inte gratulerat till Elsa och nu har hon hunnit bli 1..hejsan svejsan.. du tejpbiten ramlade bort men får man komma på bengescrapp ändå ;o) Hoppas du minns mig *kramar* Dessutom utmanade jag dig i min blogg..så nu får du hälsa på hos mig