fredag 23 maj 2008

Pysselrum och änglar..



Här kommer det äntligen en bild från mitt nya pysselrum..



Du kan klicka på bilden så blir den större.. Det finns fler förvaringsytor till vänster men jag tänkte att det nog inte är så himla intressant att se.. Så ni får denna bilden.. visst e det en härlig väggfärg.. Det är bara ena väggen som är turkos.. de andra är vita..


Till min mamma och moster Gaggan kommer här denna bilden på Ängeltallrikarna/muggarna.. Kika och bestäm er för vilka ni vill ha :-)

Klicka bara på bilden så blir den större.. Nu har jag precis haft en pysselkund som handlat och snart kommer det 2 till.. Igår var det förbi 2st me.. ja t.o.m 3..


Snuttis sover just nu så jag passar på att göra sånt som e omöjligt när hon e vaken.. Som scanna nya bilder till webshoppen och så..

ha det gott

Kram

Viktoria

2 kommentarer:

Anonym sa...

men åh vilket härligt pysselrum! där måste man ju få en massa inspiration till pyssel. t.o.m. en sån som jag! :)

och nu har jag lagt till dig på bloggkoll, så nu har jag koll på när du uppdaterar mycket bättre. bra bra!

må gott

Anonym sa...

Vad fint det blev i pyselrummet! Gillar den turkosa färgen. Jag har en ängla mugg den är så god att dricka ur.