fredag 8 maj 2009

Ser ut som en bra dag..

..solen skiner ju, inget regnmoln i sikte. :-)
Idag börjar mamma, pappa och lillebror (som faktiskt är 22år) att köra hit till oss. Någon gång i morgon bitti tidigt är de här. Skall köra i sträck.
Så idag efter jobbet (som jag måste åka till NU) så blir det att städa upp, dammsuga och vaska av på vissa valda ställen (läs köksgolvet som alla älskar och vi "hatar")
Vi skall även bädda om där de skall sova och så får jag torka av möblerna jag håller på att måla (de har blivit sotiga) och så måste jag måla dem ett varv till.. Kan ju vara lite kul om vi kan sitta i dem när de kommer hit. Brukar ju bli rätt så varmt och gott ute på våran altan (läs stekhett på sommaren...jä.ligt hett..)

Nä nu kallar jobbet..
Ha det gott..
KRamis
V

2 kommentarer:

Madde sa...

hm.....var vaknade du i morse ???;)

Ha en trevlig helg!!!!

Viktoria sa...

Hmm snarare NÄR vaknade jag :-) Det var faktiskt blå himmel då jag vaknade :-)
Märkte rätt så snart att dagen inte skulle fortsätta så fint.. men nu är molnen på väg bort igen.. hoppas de håller sig borta.
Kramis
Viktoria