måndag 11 maj 2009

Dunderförkyld liten tjej

..hemma med Cajin, morfar och ejik idag.
Farfar hade också varit förbi och hälsat på en sväng.
Jag har jour så jag åker såklart hem om det skulle vara så..
Tror nog att Cajin (mormor) klarar detta. 3 egna barn och över 20 år som förskollärare.. Borde funka.. Dessutom så tycker Snuttis det bara är roligt att vara hemma med dem.
Men skulle hon bli jättemammig så har jag mammajouren och kommer som ett skott :-)

Annars så är allt bara bra. Köpte oss en ny TV igår.. Den gamla var det ju förståss inget fel på men vi ville ju ha en platt :-) Ivärldsproblemen är stora i våran familj..
Men har man ny soffa så behöver man ju en ny Tv som matchar.

Idag är det rätt så härligt väder.. lite lite blåsigt bara men det är världsliga problem.

Nä nu är snart min rast slut så jag skall faktiskt gå på min bloggrunda istället för att sitta här och skriva.. Kan inte ni skriva en rad också under kommentarerna..

Kramis

2 kommentarer:

Madde sa...

Så det har blivit en ny tv?! Hur stor blev det? Fick ni riva någon vägg för att få in den *skrattar* (Det var ju en diskussion när du fyllde år om du kommer ihåg) Åh, har ni fått nya soffan oxå? Nyfiken! Hoppas att lilla tjejen snart mår bättre, men tror nog att hon bara njuter nu när mormor, morfar och morbror skämmer bort henne, tror inte du det?
Kramar!

Johanna sa...

Jag tror också att mormor fixar det där! För oss som bor långt borta vore det fint med lite bilder på nya vardagsrummet.
Kram